Tālrunis avārijas situācijās: +371 28359213

Skype: dobelesudens

facebook

Iesniegt ūdens rādījumus

Lasīt vairāk »

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai var pieteikt asenizācijas pakalpojumu, cik tas maksā, kāda ir norēķināšanās kārtība?

  1. Pieteikt pakalpojumu būtu ieteicams vismaz vienu vai divas dienas iepriekš.

  2. Maksa ir atkarīga no apjoma daudzuma, kā arī attāluma līdz klientam.

  3. Norēķināšanās privātpersonām uz vietas skaidrā naudā ar stingrās uzskaites kvīti.

Ko darīt, ja ir ūdensvada bojājums dzīvoklī vai privātmājā pirms ūdens skaitītāja?

Ja bojājums ir dzīvoklī, iedzīvotājiem būtu jāvēršas pie sava apsaimniekotāja. Ja apsaimniekotāja nav, iedzīvotāji var paši noslēgt ūdeni mājas ievadā aizgriežot ventīli, kamēr tiek salabots ūdensvada bojājums. Nepieciešamības gadījumā SIA “DOBELES ŪDENS” ierodas noslēgt ūdeni. Par ūdens noslēgšanu nepieciešams pabrīdināt kaimiņus. Privātmājā mājas īpašnieks pats sev noslēdz ūdeni.

Cik bieži ir jāveic ūdens mērītāju veritifikācija?

Ūdens mērītāju veritifikācija jāveic vienu reizi četros gados.

Sīkāka informācija šeit….

Kā reģistrēties SIA DOBELES ŪDENS elektroniskajā sistēmā ?

1. Atveriet zemāk esošo saiti : http://80.233.235.102/Login.aspx?returnUrl=%2f
 
2. Lai reģistrētos sistēmā  Spiediet uz pogas – Reģistrācija.
 
Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un nospiediet pogu Reģistrēties
 
3. Ja, esat jau reģistrēts lietotājs, lai ieietu sistēmā ievadiet savu lietotājvārdu un paroli
 
 
Ja neizdevās reģistrēties vai Jums radās jautājumi, sazinieties ar klientu apkalpošanu pa tālruņa nr. 63781301 vai 27871488

 

Neatradi atbildes sev interesējošam jautājumam – sazinies ar mums