Tālrunis avārijas situācijās: +371 28359213

facebook

Iesniegt ūdens rādījumus

Lasīt vairāk »

Biežāk uzdotie jautājumi

Centralizētā ūdensapgāde un kanalizācija

Vai var pieteikt asenizācijas pakalpojumu, cik tas maksā, kāda ir norēķināšanās kārtība?

  1. Pieteikt pakalpojumu būtu ieteicams vismaz vienu vai divas dienas iepriekš.

  2. Maksa ir atkarīga no apjoma daudzuma, kā arī attāluma līdz klientam.

  3. Norēķināšanās- ar bankas karti.

Ko darīt, ja ir ūdensvada bojājums dzīvoklī vai privātmājā pirms ūdens skaitītāja?

Ja bojājums ir dzīvoklī, iedzīvotājiem būtu jāvēršas pie sava apsaimniekotāja. Ja apsaimniekotāja nav, iedzīvotāji var paši noslēgt ūdeni mājas ievadā aizgriežot ventīli, kamēr tiek salabots ūdensvada bojājums. Nepieciešamības gadījumā SIA “DOBELES ŪDENS” ierodas noslēgt ūdeni. Par ūdens noslēgšanu nepieciešams pabrīdināt kaimiņus. Privātmājā mājas īpašnieks pats sev noslēdz ūdeni.

Cik bieži ir jāveic ūdens mērītāju verifikācija?

Ūdens mērītāju verifikācija jāveic vienu reizi četros gados.

Ja ir nepieciešams veikt ūdens skaitītāja plombēšanu vai ūdens skaitītāja uzstādīšanu/nomaiņu, tad ir nepieciešams vērsties SIA “DOBELES ŪDENS” KLIENTU DAĻĀ , sīkāka informācija pa tālruni: 63781301; 27871488.

 

 

Kā reģistrēties SIA DOBELES ŪDENS elektroniskajā sistēmā ?

1. Atveriet zemāk esošo saiti : https://www.dobelesudens.lv/klientu_portals/
 
2. Lai reģistrētos sistēmā  nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas daļu, lai precizētu kontaktinformāciju, e-pasta adresi, ar kuru reģistrēties Bill.me tiešsaistes norēķinu platformā.
 
3. Ja, esat jau reģistrēts lietotājs, lai ieietu sistēmā ievadiet savu lietotājvārdu un paroli. Nepieciešamības gadījumā sazinieties ar Bill.me atbalsta dienestu: Tālrunis: +371 66905690 E-pasts: info.lv@bill.me
 
 
Ja  Jums radās jautājumi, sazinieties ar klientu apkalpošanas daļu pa tālruņa nr. 63781301 vai 27871488

 

Neatradi atbildes sev interesējošam jautājumam – sazinies ar mums