In case of emergency: +371 28359213

facebook

Meter reading reporting

Read More »

SIA “DOBELES ŪDENS” uzlabo klientu norēķinu sistēmu.

Kopš 2019. gada decembra SIA “DOBELES ŪDENS”  klienti rēķinu saņemšanai un saziņai izmanto tiešsaistes vietni Bill.me. Par sadarbības gaitu un pakalpojuma lietošanu ārkārtējās situācijas laikā stāsta uzņēmuma  SIA “DOBELES ŪDENS”  Klientu daļas vadītāja Inga Irmeja un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

 

Bill.me sniedz iespēju lietotājam sekot līdzi savas mājsaimniecības uzturēšanas izmaksām, veikt rēķinu apmaksu, noziņot skaitītāju rādījumus, pārvaldīt maksājumu un skaitītāju rādījumu vēsturi. Bill.me pieejams ērtai lietošanai gan kā tiešsaistes vietne datorā vai planšetdatorā, gan kā mobilā lietotne.

 

Kā vienu no lielākajiem sasniegumiem Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva uzsver plašu vietnes piedāvāto risinājumu klāstu: “Liels izaicinājums bija izveidot vietni, kas būtu noderīga lielākajai daļai lietotāju, jo nav iespējams izveidot vienotu rīku, kas derētu absolūti visiem. Sadarbībā ar dažādu nozaru pārstāvjiem mums izdevās iestrādāt Bill.me vietnē visas nepieciešamās funkcionālās iespējas, un lielākā daļa no tām ir bezmaksas. Ņemot vērā, cik ilgs laiks iepriekš bija nepieciešams, lai nodotu un apstrādātu skaitītāju rādījumus,  mēs izveidojām atsevišķu sadaļu, kurā var ērti un ātri noziņot rādījumus. Uzskatu, ka ikvienam lietotājam jāizvērtē, kā jau esošās tehnoloģiskās iespējas izmantot savā labā visefektīvāk”.

 

SIA “DOBELES ŪDENS” līdzīgi kā citi uzņēmumi meklēja risinājumu funkcionālai un modernai sistēmai, kurā klienti paši var sekot līdzi aktuālajam saistībā ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Ātrāku sadarbības uzsākšanu veicināja iepriekš izmantotās platformas darbības pārtraukšana. Pateicoties Bill.me profesionāļu komandai, ātri un veiksmīgi norisinājās jaunās platformas ieviešanas darbi.

 

“Kā vienu no lielākajā priekšrocībām sadarbībai ar Bill.me SIA “DOBELES ŪDENS” saskata platformas funkcionalitāti un skaitītāju rādījumu noteikto iesniegšanas laiku. Galvenie uzlabojumi − esošo risinājumu papildināšana ar jaunākiem, ērtākiem un efektīvākiem instrumentiem. Ieviešot jauno sistēmu, ir iespēja optimizēt vairākas manuālas darbības, kuras ikdienas darbā patērē ievērojami daudz laika.”norāda SIA “DOBELES ŪDENS”  klientu daļas vadītāja Inga Irmeja.

 

Aptuveni 70% uzņēmuma klientu izmanto platformu Bill.me, tomēr mēs vēlamies aicināt arī mājsaimniecību īpašniekus, kuriem ir uzstādīti attālināti nolasāmie skaitītāji, reģistrēties, lai pārvaldītu rēķinus un sekotu līdzi skaitītāju rādījumu vēsturei.

 

Situācija ar Covid-19 ir pierādījusi, ka uzņēmumos veiktajos procesos ir jābūt vienkāršai un efektīvai norēķinu un saziņas sistēmai, kas spēj nodrošināt darbu un pakalpojumu sniegšanu attālināti.

 

Atskatoties uz ārkārtas situāciju valstī, saprotam attālinātu  iespēju nozīmīgumu. Bill.me klientu profils ļāva klientiem attālināti veikt visas ierastās darbības, gan nodot rādījumus, gan saņemt rēķinus. Ērti, vienkārši un saprotami – tā par klientu profila izmantošanu Bill.me portālā saka SIA “DOBELES ŪDENS” klienti.

Esam pateicīgi saviem klientiem par sapratni un vēlmi sadarboties.

 

Klientus, kas pašreiz neizmanto Bill.me, aicinām reģistrēties, uz e-pasta adresi udens@dobele.lv iesūtot šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Reģistrācija, rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir BEZ MAKSAS.